Een nieuw design van een e-mail template, mobile first, waarbij het gebruik van nieuwe technieken zoals interactieve blokken en live content als standaard gelden.
Op de Eye Wish wensenlijst stond:
Het nieuwe template stelt het team van Eye Wish in staat om zelf, op een eenvoudige manier, inspirerende e-mails te maken.
De ontvanger moet op elk device e-mail kunnen ontvangen en lezen. Daarbij zijn concessies op gebied van design en functie niet meer nodig.
Eye Wish kan binnen het ontworpen mastertemplate zelf variëren qua opmaak en lengte. Inspiratiemails, sales berichten en notificaties kunnen allemaal vanuit dit template worden samengesteld. Hierdoor is de uitstraling naar de ontvanger altijd passend bij huisstijl en merk met voldoende mogelijkheden. De uitstraling is persoonlijk en warm, teksten zijn kort en krachtig en stijl is interactief.
De product slider kan zowel groot als klein worden ingezet. Hierdoor nodigt de e-mail veel meer uit tot actie.
Hoe maak je een notificatie mail leuk? Notificatie e-mails van Eye Wish zijn van zakelijk naar inspirerend en persoonlijk veranderd. Het ophalen van een nieuwe bril of contactlenzen wordt hierdoor een feestelijk moment. Daarbij is de afzender altijd persoonlijk en lokaal.
Het resultaat mag er zijn. Niet alleen is het Eye Wish team razend enthousiast over de mogelijkheden om e-mails samen te stellen en hier variatie in aan te brengen, ook de klant laat zijn mening horen. Een greep uit de reacties: Fijn om deze informatie te krijgen! - Ben er blij mee - Goede service zo via de mail - Heel sympathiek