Met Adobe Campaign ontwikkel, coördineer en voer je dynamische campagnes uit. Met behulp van Adobe Campaign kun je klantprofielen samenstellen op basis van data die via al je kanalen zijn verzameld. Met dit profiel kun je campagnes orkestreren via online kanalen zoals e-mail, het web en mobiele apparaten, en offline kanalen zoals direct mail en callcenters. Door al je marketingkanalen met elkaar te verbinden, kun je het klanttraject volledig afstemmen op de wensen van elke klant.
Onze strategische, creatieve en technische specialisten helpen je met de implementatie en optimalisatie van Adobe Campaign. Denk aan het opzetten van een datamodel en interfaces met andere tools, het opzetten van templates en het ontwikkelen van volledig gepersonaliseerde multichannel campagnes. Dit doen we zowel projectmatig of structureel op locatie als vast onderdeel van een klantteam.
Wil je meer weten over onze Adobe Campaign services? Neem contact met ons op.
Wil je starten met marketing automation, maar weet je niet waar je moet beginnen? Download de handige eGuide met tips, best practices en de marketing automation checklist.