Het is de holy grail van iedere marketeer. Een volledig 360 graden klantbeeld, voor iedere fase in de customer lifecycle, een relevante en gepersonaliseerde customer journey en realtime inzicht in je campagneresultaten. Is dit ook jouw droom, maar heb je niet genoeg kennis of capaciteit binnen je team? Onze strategische, technische en creatieve experts gaan de uitdaging graag aan.
Wij helpen je met het creëren en verbeteren van unieke klantervaringen. Of het nu gaat om het genereren van leads, het onboarden en activeren van nieuwe klanten, het verhogen van de loyaliteit of het terugwinnen van slapende klanten. Wij gaan de uitdaging graag aan.
Het geheim is de balans tussen de juiste inzet van data, een goede strategie en een creatief concept. Op basis van relevante klantdata definiëren we belangrijke aandachtsgebieden binnen de customer lifecycle. Diezelfde data gebruiken we vervolgens om relevante en volledig gepersonaliseerde customer journeys op te zetten. We kunnen je hierbij breed ondersteunen door de strategie te ontwikkelen, een creatief concept op te zetten, designs uit te werken, e-mails en landingspagina’s op te zetten. Natuurlijk implementeren we de volledige campagne ook in je marketing automation tooling. Nadat een journey is opgezet geven we je met dashboards inzicht in het succes en helpen we je met de optimalisatie en uitbreiding op basis van de test- en campagneresultaten.
In ons portfolio vind je veel voorbeelden van succesvolle customer journey campagnes. Zo hebben we voor bol.com een interactieve verrassingskalender ontwikkeld om de klantloyaliteit te verhogen en hielpen we KLM met het terugwinnen van inactieve nieuwsbriefontvangers. Kun jij hulp gebruiken bij het definiëren van gaten in de customer lifecycle of het opzetten van de perfecte customer journey? We staan voor je klaar.
Iedere fase van de klantreis vraagt om een ander soort benadering. Wij hebben 10 onmisbare e-mailcampagnes voor ieder moment in de customer lifecycle voor je op een rij gezet.